
Postępowanie reklamacyjne:
- Klient może złożyć reklamację, jeżeli usługi przewidziane w niniejszym Regulaminie nie są realizowane przez NoweAntyle.pl lub są realizowane w sposób niezgodny z postanowieniami Regulaminu za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@noweantyle.pl
- Reklamacja Klienta w związku z niezgodnością Produktu z Umową Sprzedaży może zostać złożona NoweAntyle.pl za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@noweantyle.pl i powinna określać co najmniej:
- dane Klienta umożliwiające kontakt z nim oraz jego identyfikację;
- zarzuty do przesłanego Produktu stanowiącego przedmiot Umowy Sprzedaży;
- żądany przez Klienta sposób usunięcia zarzucanego naruszenia (wymiana Produktu na produkt wolny od wad, usunięcie wady, obniżenie ceny, odstąpienie od Umowy Sprzedaży).
- NoweAntyle.pl udzielą elektronicznej odpowiedzi na reklamację na adres wskazany przez Klienta w ramach Rejestracji, w terminie nieprzekraczającym 10 dni roboczych od dnia otrzymania reklamacji. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia przed rozpatrzeniem reklamacji, NoweAntyle.pl zwrócą się do Klienta o ich uzupełnienie we wskazanym zakresie.
- Klientowi, będącemu Konsumentem, zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 roku przysługuje prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży w terminie 14 dni od dnia wydania produktu.
NoweAntyle.pl ze względu na wygodę Klienta wydłużyły ten czas do 30 dni!
- Prawo odstąpienia wykonywane jest poprzez złożenie stosownego oświadczenia na piśmie. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Zwrot Produktu powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia złożenia oświadczenia o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Produktu przed jego upływem.
- Sklep dokona zwrotu zapłaconej przez Klienta ceny Produktu wraz z kosztami dostawy Produktu do Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży.